Kalite Politikamız
1. Müşterilemize faydalı hizmetler sunmak amacıyla, mükemmeli hedefleyen bir tutumla gerçekleştirdiğimiz hizmetlerin, öncelikle tüm müşterilierimizin, memnuniyetini artırmak için;
2. Sağladığımız ürün ve hizmetlerde müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak, müşteri geri bildirimlerini etkin bir şekilde yönetmek, değer yaratmayan işlemleri ortadan kaldırarak, kaynakların etkin kullanımı ile, zamanında teslimat yapmak ve, sürekli iyileştirmeyi amaçlayan bir kalite yönetim sistemi oluşturmaktır.
3. Kurumumuzda katılımcı ve kolektif yönetim anlayışının oluşması sağlamak ve bu amaçla tüm proseslerimizde liderliği ve çalışan katılımını teşvik etmek.
4. Sürekli gelişim için eğitimleri, kültürel ve sportif faaliyetleri arttırmak; bu etkinliklerin sağladığı faydalar konusunda toplumun her kesiminde farkındalık oluşturmak, tabana yayılmasını ve bu yolla kurumsal kültürün oluşmasını sağlamak.
5. ISO 9001:2015 kalite yönetim sisteminin etkinliği sürekli denetleyerek ve gerekli görülen iyileştirmeleri gerçekleştirerek, uygulanabilir şartları sağlamak ve yürütmek.
6. Uluslararası standartları düzeyinde sürdürebilir hizmet vermek için, kurumumuzdaki tüm süreçlerde etkin kalite yönetim sistemini oluşturmak ve yürütmek.
7. Tedarikçi ve müşterilerimiz ile kurumsal iletişimde teknoılojik imkanları kullanarak hzlı ve etkin çalışma sistemi oluşturmak.